ZASADI DRVO III: 5.000 sadnica u jednom danu (FOTO)

26. II 2022 | Opština Surčin postala je bogatija za 5.000 sadnica hrasta zahvaljujući zajedničkoj akciji zaposlenih u dm drogerie markt i Adria Media Group koji su subotu posvetili ovom jedinstvenom poduhvatu za zdraviju životnu sredinu.

220228_dm-drogerie-markt_fotografija-7

Ovo je drugi put da su zaposleni u kompanijama koje su pokrenule ‘Zasadi drvo’ organizovali masovnu sadnju i doprineli realizaciji najvećeg projekta masovnog pošumljavanja u Srbiji.

220228_dm-drogerie-markt_fotografija-1

Četvorocifren broj posađenih sadnica i dan proveden u prirodi sa kolegama, članovima porodica i prijateljima zaposleni dveju kompanija će dugo pamtiti. Osim toga, kako kažu, dali su primer svojoj deci i veruju da će inspirisati i druge građane da se uključe u sadnju.

220228_dm-drogerie-markt_fotografija-8

„Ova akcija je jedan korak bliže našem cilju očuvanja i savesnog ophođenja prema životnoj sredini, i mi ga činimo punog srca. Ne sumnjam da ćemo entuzijazmom, duhom i vizijom koju imamo postići sve što smo zamislili. Ponosna sam na sve kolege koje su se prethodnih dana i meseci priključivale akcijama pošumljavanja na različitim lokacijama širom Srbije, kao i na kolege koji su na subotnju sadnju došle sa svojim porodicama i ličnim primerom pokazale koliko im je zdravlje naše zemlje i planete važno. Zahvalila bih se svima njima, ali i partnerima i volonterima, jer ovakvim zajedničkim delovanjem pokazujemo da zajedno možemo mnogo i da ništa nije neostvarivo. Kao kompanija, mi ćemo i dalje postavljati visoke ciljeve i stremiti ka zdravijoj i zelenijoj Srbiji za sve nas, kao i buduće naraštaje“, istakla je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija u drogerijskom lancu dm Srbija.

220228_dm-drogerie-markt_fotografija-2

U prve dve sezone projekta ‘Zasadi drvo’ zasađeno je više od 153.000 sadnica i sakupljeno oko 1,5 tona semena. Treći ciklus ovog jedinstvenog projekta ove godine nosi naziv ‘Četiri godišnja doba’, a ciljevi za 2022. godinu su u međuvremenu udvostručeni.

220228_dm-drogerie-markt_fotografija-4

„Ponosni smo što ćemo ove sezone posaditi 200.000 sadnica u celoj Srbiji i time doprineti da naša zemlja bude lepša i zdravija! Uspeh projekta ‘Zasadi drvo’ je u zajedništvu, a ja koristim i ovu priliku da se zahvalim našim partnerima na podršci koju nam pružaju. Imamo mnogo razloga da budemo zadovoljni učinjenim i još više da nastavimo da se borimo za prirodu i da živimo u skladu sa njom”, izjavila je Ana Aleksić, članica uprave kompanije Adria Media Group.

220228_dm-drogerie-markt_fotografija-6

Subotnja akcija pošumljavanja drugi je od tri važna događaja u okviru ‘Velike nedelje’ projekta ‘Zasadi drvo’. ‘Velika nedelja’ je počela organizovanom sadnjom u svim osnovnim školama u Srbiji, a završiće se u ponedeljak, 28. februara Forumom stručnjaka ‘Veliko pitanje’ na Šumarskom fakultetu. Eksperti, partneri i saradnici projekta će u šest panela dati odgovore na velika pitanja i postaviti putokaz za sve buduće zajedničke aktivnosti.

220228_dm-drogerie-markt_fotografija-3

Projekat ‘Zasadi drvo’ pokrenuli su 2019. godine Adria Media Group i kompanija dm drogerie markt sa institucionalnim partnerima: Ministarstvom poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprava šume, JP Srbijašume, JP Vojvodinašume, Pokretom gorana Srbije, Privrednom komorom Srbije, Botaničkom baštom Jevremovac, Šumarskim fakultetom u Beogradu i Šumarskom školom Kraljevo. Od ove sezone partneri projekta su i Ministarstvo prosvete, nauke i tehnologije i Zavod za zaštitu prirode.