SUBOTIČANKA SA OSMEHOM PREUZELA AUTOMOBIL FIAT 500 OSVOJEN U NAGRADNOJ IGRI

2032017-marbo

20. III 2017 | Ključevi prvog od dva automobila Fiat 500 svečano su uručeni Emiliji Birclin iz Subotice,  koja je imala najviše sreće u nagradnoj igri u okviru kampanje ‘Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh’ brenda Chipsy. Na svečanom uručenju nagrada, pored glavne nagrade dodeljene su i nedeljne nagrade – telefoni iPhone 7, a srećni dobitnici su po svoje uređaje došli iz Zaječara, Beograda, Aleksinca i Kraljeva.

“Chipsy kampanja ‘Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh’,  pokrenuta je sa  ciljem širenja ideje pozitivnog životnog stava i stavljanja osmeha na milione lica. Zato je Chipsy dizajnirao specijalno pakovanje sa osmehom koje podstiče i širi pozitivnu energiju. Ovom nagradnom igrom, osmeh je stigao na brojna lica i velika je radost što su naši potrošači svoje osmeh podelili sa svima nama putem heštega #podeliosmeh. Ispred kompanije Marbo Product želela bih da čestitam srećnim dobitnicim, a sve ostale pozivam da nastave da dele svoje fotografije, jer nagradna igra traje do 30. marta, kada ćemo proglasiti još jednog dobitnika automobila Fiat 500 i uručiti još četiri telefona I phone 7″,  rekla je Sanja Bušić, marketing menadžer kompanije Marbo Product.

Uručenje prvog dela glavnih i nedeljnih nagrada najsrećnijim dobitnicima održano je u salonu kompanije FCA Srbija, gde je svim gostima dobrodošlicu poželeo marketing menadžer kompanije, Boris Čučković, koji je izrazio zadovoljstvo da je brend Chipsy prepoznao automobil Fiat 500 kao model sa osmehom, po čemu je i svojstven.

Nagradna igra ‘Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh’ počela je 1. februara, a  realizuje se postavljanjem fotografija uz oznaku #podeliosmeh kroz društvene mreže Instagram, Twitter, kao i putem Chipsy Facebook stranice. Pored mobilnih telefona i automobila Fiat 500, do sada je podeljeno više od 40 bicikala koji čine dnevne nagrade.

“Bilo mi je zabavno i simpatično da se fotografišem i podelim selfi. Iznenađenje da sam baš ja dobitnica glavne nagrade je bilo ogromno. Zahvalila bih se Marbo Productu na odličnoj kampanji koja nam je donela osmehe na lica i nadam se da će se ovako zabavne kampanje nastaviti. Zahvaljujući inače omiljenom Chipsyju, moji naredni  dani  će svakako imati bolji ukus uz puno osmeha”, rekla je dobitnica Emilija Birclin.

Deleći svoje fotografije potrošači su, pored toga što su se kvalifikovali za osvajanje brojnih nagrada, doprineli i da smehometar na sajtu www.chipsy.rs prebroji što više osmeha, čime su doprineli i da studentski domovi u gradovima širom Srbije dobiju svoje Chipsy zone.