SMOKI OSVOJIO SUPERIOR TASTE AWARD

11. VII 2018 | Brend Smoki, kompanije Soko Štark koja posluje u okviru Atlantic grupe, osvojio je Superior Taste Award u Briselu. Reč je o najcenjenijoj nagradi u segmentu ishrane u svetu koja se osvaja na međunarodnom ocenjivanju ukusa i kvaliteta.

Milioni ljudi zatvorenih očiju prepoznaju ukus Smokija, a sada je i 120 stručnjaka Međunarodnog Instituta za degustaciju i kvalitet proizvoda (iTQi-International Taste & Quality Institute) dalo zvaničnu potvrdu da je i ukus i kvalitet Smokija izuzetan. Žiri je bio sačinjen od vrhunskih poznavalaca ukusa, kuvara, somelijera i stručnjaka koji su i ove godine predano, tokom nekoliko dana, testirali i ocenjivali preko 1.000 različitih proizvoda iz 60 zemalja sveta.

„Posebno smo ponosni na činjenicu da je kvalitet i ukus Smokija prepoznat na evropskom nivou i dobio svoju potvrdu od 120 stručnjaka iz oblasti kvaliteta proizvoda i njegovog ukusa. Smoki je u strukturi prodaje jedan od stubova poslovanja kompanije Soko Štark sa stabilnim godišnjim rastom. Takav uspeh i više od 45 godina postojanja Smokija mi i dalje konstantno nadograđujemo pružanjem novog doživljaja kroz staro, dobro utvrđeno iskustvo u konzumiranju naših proizvoda“, istakla je Ivana Vlahović, Category Marketing Manager Strateškog poslovnog područja Slatko i slano, Atlantic grupe.

Proizvodi se ocenjuju brojem zvezdica koje mere kvalitet samog proizvoda. Na ovogodišnjem ocenjivanju, Smoki je osvojio maksimalne 3 STA zvezdice. Dodela nagrada se tradicionalno i svečano uručuje u Briselu, a kompanija Soko Štark je uspeh Smokija simbolično proslavila na SMOKIng događaju za predstavnike medija.

„Smoki kao prozvod sačinjen od potpuno prirodnih sirovina, kao što su kukuruzni griz i sveže pečeni kikiriki, bez bilo kakvih aditiva, postao je generičko ime za ovu vrstu grickalica. Svojim prepoznatljivim ukusom, kvalitetom i trajanjem kreirao je posebnu emotivnu vezu sa potrošačima koja je osnov njihovog poverenja, ali ujedno i naš najveći kapital koji i danas nadograđujemo i čiju potvrdu smo dobili i od strane stručne javnosti Evrope“, izjavila je Jelena Crnković, Brand Manager za Smoki, SPP Slatko i slano, Atlanic grupa.

Smoki se nalazi u top 10 najprepoznatljivijih brendova jugoistočne Evrope.