28. III 2024 | U petak i subotu, 29. i 30. marta sa početkom u 19h u Ustanovi kulture Parobrod, očekuju vas nove interaktivne predstave, koje nastavlja da organizuje brend Schauma kompanije Henkel sa ciljem osnaživanja porodičnih veza. Pored toga, 1. aprila sa početkom u 19h biće održana i interaktivna tribina čiji fokus je pokretanje nove perspektive sagledavanja i prepoznavanja lične projekcije. Ulaz je slobodan, te svi zaiteresovani mogu posetiti iste.
Schauma već više od 80 godina brine o svakom članu porodice i inspiriše ih da uživaju u zajedničkim trenucima i stvaraju najlepše uspomene, kojih će se rado sećati celog života. Takav je i projekat ‘Vreme je za porodicu’. Prvi deo projekta održan je u februaru mesecu kada su predstave i tribina naišle na brojne pozitivne komentare. Veliki broj posetilaca UK Parobrod uživao je u pomenutom sadržaju koji je na slikovit i praktični način prikazao kako možemo da osnažimo porodične veze i radimo na sebi. Nakon velikog interesovanja, brend Schauma organizuje drugi deo projekta koji će sa sigurnošću naići na veliko interesovanje.
Program:
Petak, 29. mart od 19 do 20h predstava ‘Da li (se) prepoznajete?’
Subota, 30. mart od 19 do 20h predstava ‘Ispovesti’
Ponedeljak, 01. april od 19 do 20h tribina ‘Kako reagujete kada ne sretnete svoje standarde u relaciji sa decom?’
Predstava ‘Da li (se) prepoznajete?’ autorke Minje Filipović ima za cilj da podseti, a možda i edukuju odrasle da su ogledalo svojoj deci. Predstava ‘Ispovesti’ autorke Snežane Nenadović
utiče na vrednosne standarde adolescenata koji su najosetljiviji i najranjiviji deo našeg društva. Tema tribina, u organizaciji Isidore Trifunović, je pokrenuti novu perspektivu sagledavanja i prepoznavanja lične projekcije. Osećamo se sigurno sa onim što je nama poznato i branimo ovo mesto komfora, potpuno nesvesni transmisije zameranja koju projektujemo prema svemu drugačijem.