19. VI 2019. | Kompanija Rubin, posle nastupa na upravo završenom Međunarodnom sajmu kineske robe široke potrošnje, u Ningbou, još jednom je dokazala da domaće vinarije smelo krče put i na druge kontinete.
„Mada prisutan na kineskom tržištu, Rubin će ovog puta, izabran između vise od 500 izlagača, stazu do novih, odabranih i ozbiljnih kupaca utabati vrhunskim Vinima sa pečatom, sa geografskim poreklom, više puta nagrađivanim na takmičenjima širom sveta, a nekoliko ugovora već je potpisano i kreću prve isporuke ka Aziji“, poručili su iz Rubina.
„Prve isporuke Vina sa pečatom upravo kreću i od ove saradnje očekujemo mnogo, kako za Rubin, tako i za našu zemlju, kad je u pitanju izvoz domaćih brendova“, rekla je Danijela Jovanović, direktor Rubina.
„Pokazali smo da moderna firma, poput naše vinarije, može da bude lider u zemlji, regionu, ali i šire. Raduje nas što je Kina prepoznala naš kvalitet, ali i druge zemlje, čime nam se dalje krči put ka vrhu vinske karte sveta“, istakli su iz Rubina i dodali da su među malobrojnima koji na bocama vina imaju ljubičastu markicu, dobijenu od Ministarstva poljoprivrede, na osnovu koje potrošači mogu da prepoznaju da se radi o vrhunskom vinu.
„Ljubičasta markica je garant kvaliteta i porekla vina, to je oznaka za najviši kvalitet“, objasnila je Danijela Jovanović i dodala: „Na 18 lokacija u Srbiji, Rubin ima najveće površine pod vinogradima u rodu u Srbiji, koji se prostiru na 1.200 hektara. Još osamdesetih godina prošlog veka, zaposleni u Rubinu su uvideli značaj geografske zaštite, i danas, ova kompanija ima najveći broj vina sa geografski zaštićenim poreklom. Potvrda ovome jeste i dodela ljubičaste plakete za Rubinova vina“.