21. XI 2024 | Povodom Međunarodnog dana deteta, u Marsh Open Spaceu proglašene su najbolje društveno-odgovorne kampanje u Srbiji ‘Kampanje sa svrhom 2024’. Kompanija Henkel Srbija osvojila je nagradu za projekat čišćenja reka i jezera širom Srbije ‘Volim reku, a ti?’ u kategoriji ECO (GREEN).
„Ponosni smo što je projekat ‘Volim reku, a ti?’, koji realizujemo u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Srbije, prepoznat i nagrađen za društvenu odgovornost. Ova nagrada nam je značajan podstrek za naše angažovanje i nastojanje da budemo pozitivan primer društveno i ekološki odgovornog poslovanja. Kroz ovaj projekat želimo da inspirišemo pojedince širom zemlje, da podignemo svest o važnosti očuvanja prirodnih bogatstava i motivišemo zajednice na aktivno delovanje“, izjavila je Aleksandra Radovanović, rukovodilac sektora za menadžment kategorija u kompaniji Henkel.
Projekat ‘Volim reku, a ti?’ realizuje se već pet godina, i do sada je održano 30 akcija čišćenja jezera i reka u Srbiji, iz kojih je izvađeno više od 11 tona otpada. Ovaj projekat podržava Henkelov poslovni sektor Consumer Brands u sklopu kampanje ‘Promena počinje od nas’, koja ima za cilj očuvanje prirodnih bogatstava i vodenih površina širom Srbije.
Festival ‘Kampanje sa svrhom’ podstiče kompanije da realizuju i aktivno komuniciraju o projektima koji su u interesu društvenog napretka, i koji doprinose dobrobiti pojedinca i životne sredine.