PR: NECTAR 20.GODINA NIJE SVEJEDNO – NAJBOLJA ‘INFLUENCER KAMPANJA’ U REGIONU

30112018-nectar

30. XI 2018 | “Na regionalnoj konferenciji medijskih trendova Sempl 2018, koji se održava u Portorožu, Nectar i agencija BBDO osvojili su prestižno prvo mesto i zlatni Sempler. Simbolično, jubilarni 20. Sempl doneo nam je prestižnu nagradu za projekat Nectar – već 20 godina nije svejedno.

Kampanja koja je poručila da nije svejedno kakve izbore pravimo napravila je pometnju u celoj zemlji, ali i regionu. Nectarov ’kandidat’na beogradskim izborima Andrija Milošević naterao je mnoge da se zapitaju da li to imamo novog lika na političkoj sceni. Komunikacija ove kampanje je u velikoj meri bila oslonjena na naloge na društvenim mrežama popularnog glumca i Nectar društvenih mreža i baš ovi kanali doneli su nam Sempler nagradu u novoj kategoriji – Najbolja upotreba influenser marketinga.

Ovo je drugo regionalno priznanje za kampanju koja se brzo prelila i preko granica Srbije i ostavila bez daha ceo region. Nagrade u dve kategorije SoMo Borac festivala digitalnih kampanja u Rovinju prethodile su zlatnom Sempleru u Portorožu. To vidimo kao još jedan pokazatelj da kvalitet koji dolazi iz Nectara ne poznaje granice”.