24. X 2019. | O TikToku i generaciji Z na ovogodišnjoj 21. konferenciji medijskih trendova – SEMPL-u, koja će se održati 28. i 29. novembra u Portorožu, govoriće i Maira Genovese, izvršni direktor i preduzetnik sa više od 16 godina iskustva u oblasti prodaje globalnih robnih marki i radu sa globalnim influenserima.
Na vrhuncu uspeha najpopularnijih aplikacija za društveno umrežavanje, Instagrama, Facebooka, Snapchata i YouTubea, većina se dugo pitala, kada će stići sledeća aplikacija koja će osvojiti svet. Sada je poznato da generacija Z, ali i druge, koriste i zaklinju se u aplikaciju TikTok, koja se može postaviti rame uz rame sa svim ostalim aplikacijama na vrhu liste.
Dok uticajni milenijalci već počinju da zauzimaju odgovorna mesta u političkom i društvenom životu, svoj prostor u svetu našla je i nova generacija, nazvana Z. Radi se o mladim ljudima, rođenim između 1995. i 2010., koji su se praktično rodili sa pametnim telefonima, tabletima i plazmama. U učenju su vrlo samostalni, njihovi učitelji su jutjuberi, imaju veoma lošu koncentraciju, u proseku osam sekundi, a izgledu daju prednost u odnosu na reč. Udubljuju se u multitasking i budući su preduzetnici koji su već sada samostalni i zahtevni potrošači.
I upravo generacija Z je ‘kriva’ za uspeh trenutno najbrže rastuće aplikacije TikTok, koja je osvojila svet. Radi se o novoj besplatnoj aplikaciji, koja se zasniva na deljenju video sadržaja koji su danas konstanta i predstavljaju potpuno uobičajen način komunikacije među tinejdžerima. Razlog za popularnost i raširenost te aplikacije nalazi se u njenoj funkcionalnosti. Oni, koji su razvijali aplikaciju, napravili su nekoliko koraka da bi se udaljili od konkurencije, jer su uz uobičajene filtere, stikere i efekte, kojima korisnici mogu da opremaju svoje video zapise, TikTok aplikacijom možete video da snimite sami, u duetu ili da objedinite više video snimaka u jedan. Sadržaj koji pratite možete naravno da lajkujete, komentarišete i delite ili možete da snimite svoj odgovor na isti i da to prikažete uz video, slično kao i na drugim srodnim mrežama.