Početak nove STR8 ere

NovaStr8Era

STR8 je napravio veliki iskorak ulazeći u novu eru. U eru u kojoj je elegancija moć, a muževnost sofisticiranost. Zato je novi moto brenda ‘Go for Great – Izaberi najbolje!’ moćan poziv mladim muškarcima da iskorače bez straha i oklevanja, postavljajući visoke ciljeve za ono što im je zaista važno.
Kao STR8 ambasador Janis Antetokumpo savršeno predstavlja sve vrednosti brenda. Potpuno ostvaren, on inspiriše svakog mladog muškarca da u životu traga za onim što zaista želi, da bira najbolje za sebe i tako spozna neverovatan osećaj koji donosi uspeh. Nova reklamna kampanja na simboličan način prikazuje Janisa u njegovom prirodnom okruženju, na košarkaškom terenu, koji tako stvara snažne i upečatljive slike.
Evolucija STR8 brenda pored unapređenja mirisnih linija, donosi nam i novu antiperspirant liniju, koja je tu da promeni dnevnu rutinu savremenog muškarca. U novom belom pakovanju, ova linija dostupna je u tri različite varijante koje uključuju dezodoranse i gelove za tuširanje koji pružaju efikasnu zaštitu zahvaljujući kombinaciji napredne formulacije i muževnih mirisa. Antiperspirant dezodoransi pružaju zaštitu i do 72 sata čak i u ekstremnim uslovima i zajedno sa rolonovima i stikovima upotpunjuju ovu liniju za dugotrajnu zaštitu protiv znojenja.
Ono što ovu antiperspirant liniju čini autentičnom jeste i potpuno belo, minimalističko pakovanje. Uostalom, radi se o liniji koja je deo Janisove svakodnevne rutine i koja čak može da zadovolji potrebe profesionalnog NBA igrača. Nova linija antiperspiranata pruža svežinu i zaštitu koja nam je potrebna.
Postizanje ciljeva i borba za dostizanje veličanstvenosti nisu nasumična dela. Ti biraš najbolje za sebe. Neka te STR8 inspiriše da pratiš svoje snove bez oklevanja, da ciljaš visoko i dostigneš svoj maksimum.