PERSU SPORA KASA – ZAJEDNO SMO NAPRAVILI RAZLIKU

26. I 2025. | Inovativan projekat ‘Spora kasa’ koji su DTL PerSu marketi sproveli u periodu od 20. do 24. januara, uspešno je realizovan. Ovaj projekat sproveden je u tri DTL PerSu marketa na teritoriji Zrenjanina, s ciljem da se pruži konrektan odgovor na izazove postpraznične depresije i da se kupcima dodatno pruži podrška i pokaže empatija.

Na ‘sporim kasama’ kupci su imali priliku da usporeno obave svoje kupovine dok istovremeno dobijaju pažnju i razumevanje. Na ovim kasama, pored PerSu kasira, bili su prisutni psiholozi, spremni da porazgovaraju s kupcima i pruže dodatnu podršku – bilo kroz razgovor o svakodnevnim izazovima, osećanjima ili jednostavno kroz pružanje utehe i saosećanja u postprazničnoj usamljenosti.

„Zadovoljstvo nam je što smo kroz projekat ‘Spora kasa’ uspeli da kupcima ponudimo više od same kupovine – trenutke pažnje, razumevanja i podrške. Ovaj projekat je još jednom pokazao koliko je važna empatija u svakodnevnoj komunikaciji, posebno u izazovnim periodima poput postpraznične sezone. Povratne informacije kupaca, kao i njihova zahvalnost, potvrđuju da smo napravili pravi korak i dodatno učvrstili poverenje koje negujemo s našom zajednicom. Ovo je za nas podstrek da i ubuduće razvijamo slične inicijative koje stavljaju ljude u centar naše pažnje.“ ističu iz DTL PerSu marketa.

Projekat ‘Spora kasa’ još jednom je istakao značaj empatije i brige za sve nas, a DTL Persu marketi su pokazali kako savremena trgovina može doprineti zajednici. Verujemo da će ova inicijativa pronaći svoje mesto i narednih godina, donoseći novu vrednost i podršku u trenucima kada je ona najpotrebnija.