PEPSICO PRODUŽIO GLOBALNO PARTNERSTVO SA UEFA LIGOM ŠAMPIONA

1322018-pepsicco

13. II 2018 | PepsiCo je objavio nastavak partnerstva sa prestižnim fudbalskim takmičenjem – UEFA Ligom šampiona na još tri godine. Šest ključnih, globalnih PepsiCo brendova podržavaće turnir do finala UEFA Lige šampiona 2021. godine, od kojih su neki Pepsi, Gatorade i Lay’s. Na tržištima zapadnog Balkana ovo sponzorstvo će promovisati brend Chipsy, dok će u Sloveniji i Hrvatskoj nosilac kampanje biti brend Lay’s.

Od kako je 2015. godine postao glavni sponzor, PepsiCo je, zajedno sa UEFA Ligom šampiona, doneo uzbuđenja navijačima i približio ih omiljenim fudbalerima i najpopularnijem sportu. Aktivnosti, koje su rezultat zajedničkih snaga UEFA Lige šampiona i PepsiCo brendova, sprovedene su na više od sto tržišta širom sveta: od kampanje brenda Lay’s, pod nazivom United (Udruženi) na čelu sa Leom Mesijem, do uspešnog Gatorade 5v5 turnira koji uz Lea Mesija, kao zaštitnog lica, podstiče mlade fudbalere širom sveta da daju svoj maksimum.

I na tržištima zapadnog Balkana, kompanija Marbo Product, koja od 2008. godine posluje kao deo kompanije PepsiCo, imala je ekskluzivno pravo na korišćenje lika globalnog brend ambasadora – planetarno poznatog fudbalera Lea Mesija. Potrošači širom Balkana imali su jedinstvenu priliku da uživaju u reklamama za brend Chipsy, u kojima je gostovala ova fudbalska zvezda.

“Veliko nam je zadovoljstvo što imamo priliku da sa našim brendovima Chipsy i Lay’s podržimo najznačajnije fudbalsko klupsko takmičenje na svetu. Takođe, to je i jedinstvena prilika za naše potrošače na tržištima zapadnog Balkana da uživaju u ekskluzivnim promotivnim aktivnostima koje nam ovo sponzorstvo donosi”, istakla je Sanja Bušić, marketing menadžer kompanije PepsiCo za područje zapadnog Balkana.

Kao jedan od aspekata obnovljenog partnerstva, PepsiCo i UEFA su se obavezali na nastavak i povećanje obima podrške ceremoniji otvaranja finala UEFA Lige šampiona kroz brend Pepsi. Od prvog učešća 2016. godine, Pepsi brend je zaslužan za muzičko izvođenje uživo na ovom planetarno najgledanijem godišnjem sportskom događaju, čime je uneo element zabave bez presedana na svako finale.

Pored navedenih brendova, partnerstvom su obuhvaćeni i Doritos, 7UP i Ruffles, a prve aktivnosti desiće se u fazi kvalifikacija za 2018. tokom narednih nedelja.