PEPSICO OTKRIO IMENA BRENDOVA KOJI ĆE SE PRIDRUŽITI NOVOM INKUBATORSKOM PROGRAMU

2642017-ppepsico

23. VI 2017 | Kompanija PepsiCo predstavila je osam brendova u razvoju, usredsređenih na zdravu ishranu i zdrav način života, a koje će se pridružiti prvom inkubatorskom programu saradnje u Evropi. Program PepsiCo Nutrition Greenhouse osmišljen je tako da podrži proizvođače hrane i pića, a svaka od osam odabranih kompanija dobila je po 25.000 evra donacije i partnerstvo, koje uključuje stručnu podršku u trajanju od šest meseci i rad sa ekspertima kompanije PepsiCo, a u cilju unapređenja poslovnog modela i lansiranja novog proizvoda na tržište.

Osam brendova od kojih će jedan na kraju programa dobiti dodatnih 100.000 evra su:

 

  • Divingmar (Malaga, Španija) – Proteinski pojačivač ukusa bogat amino kiselinama napravljen od posebne vrste jestive alge – kombu http://www.divingmar.com;
  • Erbology (London, Velika Britanija) – Organska hrana napravljena od moćnih biljaka, pažljivo odabranih i međusobno komplementarnih. Sastojci uključuju jerusalemske artičoke pakovane sa probiotskim vlaknima, morsku pasjakovinu bogatu omega 7 masnim kiselinama i amarant bogat visoko-kvalitetnim proteinima. Partneri kompanije Erbology su nezavisni farmeri https://www.erbology.co.uk/;
  • Fit Kitchen (London, Velika Britanija) – Visoko-proteinski, vlaknima bogati obroci za pripremu u mikrotalasnoj rerni, osmišljeni od strane nutricionista sa ciljem da pruže obroke siromašne ugljenim hidratima i ispod 300 kalorija www.thefitkitchen.co.uk;
  • Frecious (Ženeva, Švajcarska) – Održivi i praktično pakovani proizvodi od voća i povrća spremni za konzumaciju, uz hleb ili krekere, kao i u salatama ili kao svež začin uz žitarice, jaja, ribu ili meso https://www.frecious.com;
  • JIMINI’S (Montrej, Francuska) – Hranljive grickalice napravljene od jestivih insekata uzgajanih u Evropi, sa ciljem da pruže kvalitet i sledljivost i redukuju uticaj na životnu sredinu. https://www.jiminis.com/;
  • Nature On Tap Ltd / TAPPED Birch Water (London, Velika Britanija) – Brezina voda napravljena od tečnosti koja teče unutar drveta breze i koja ima podmlađujući efekat. Proizvod je prepun hranljivih materija, minerala i mangana, antioksidanta prirodnog porekla. http://www.tappedtrees.com/;
  • No Fairytales  (Amsterdam, Holandija) – Tortilje od šargarepe i cvekle, koje sadrže 45% povrća i visok nivo vlakana uz manje kalorija;
  • Your Superfoods (Berlin, Nemačka) – Miks superhrane koji dodaje hranljivost smutijima, sokovima, jogurtu, musliju i grickalicama. Proizvod bogat vlaknima je upakovan sa najmoćnijim, neprerađenim hranljivim materijama iz celog sveta, za više energije, jači imunitet, antioksidativnog dejstva https://www.yoursuperfoods.eu/.

 

PepsiCo Nutrition Greenhouse program (www.nutritiongreenhouse.com) je lansiran u martu 2017. godine i usmeren je na namirnice i napitke visoke hranljive vrednosti namenjene evropskim potrošačima. Osam kompanija odabrano je na osnovu kvaliteta proizvoda i brendova, usmerenih na zdravlje potrošača, prilagodljiv poslovni model i jedinstvenost na tržištu.

Pored novčane donacije od 25.000 evra, stručna i brend ekspertiza kompanije PepsiCo, pomoćiće odabranim kompanijama da dosegnu svoj tržišni potencijal. Kroz seriju radionica i virtuelnih događaja, svaka od kompanija radiće sa partnerima iz kompanije kako bi se suočila sa tržišnim izazovima i postavila planove za ostvarenje ubrzanog rasta. Na kraju programa, kompanija koja bude demonstrirala najbolji pristup u proboju na tržište, koji je istovremeno i održiv i prilagodljiv, biće nagrađena sa 100.000 evra u cilju daljeg razvijanja i rasta.

Za više informacija o programu, posetite www.nutritiongreenhouse.com.