ODRŽANA KONFERENCIJA ‘DAN RETAIL PROFESIONALACA’

31102019-Robert-Jahav-1

31. X 2019. | U organizaciji BIG Shoping Centers Srbija, a povodom najuspešnije godine decenijskog poslovanja ove kompanije, u Beogradu je održana prva konferencija iz oblasti retaila pod nazivom ‘Dan Retail profesionalaca’. Konferencija je okupila više od 70 predstavnika vodećih maloprodajnih lanaca koji su podelili svoja iskustva u ovoj oblasti poslovanja, ali i ukazali na tendecije napredovanja u sektoru inovacija i razvoja maloprodaje. Događaj je otvorio Nenad Popović, ministar za inovacije i tehnološkirazvoj.

“BIG Shopping Center ima dugoročne planove vezane za ovu zemlju, tusmo da bismo ostali, rasli i podržavali ne samo investiranjem nego i ogromnim znanjem, koje kao kompanija imamo u oblasti retaila širom sveta“, istakao je Robert Jahav, generalni direktor BIG CEE Srbija i podsetio da je kompanija samo ove godine kupila četiri nekretnine čime je povećala maloprodajni prostor u Srbiji na 130.000 m2.

“BIG centri se, trenutno, mogu naći u četiri grada u Srbiji – Beogradu, NovomSadu, Pančevu i Inđiji. U narednim godinama mreža BIG centara biće proširena i na drug egradove, čime ćemo ispuniti našu misiju – da BIG robna marka postane sinonim za šoping destinaciju“, naveo je Jahav.

Predstavljajući rezultate dosadašnjeg rada kompanije BIG u Srbiji, Jahav je rekao da je tržište Srbije jedno od najinteresantnijih za ulaganje, te da ovu zemlju smatra regionalnim centrom i dobrim jezgrom koje pokriva čitav Balkana.

“Srbija je nedavno proglašena za zemlju sa najviše stranih investicija po glavi stanovnika u ovom delu Evrope, a jedan od glavnih razloga zašto investitori dolaze u Srbiju je znanje naših inženjera i kvalitetna radna snaga. Nove tehnologije značajno menjaju sve grane privrede, a posebno oblast trgovine. Inovacije i nove tehnologije kao što su veštačka inteligencija, mašinsko učenje i ‘big data’ donose novi pristup trgovini, menjajući ovu oblast iz korena“, izjavio je ministar Nenad Popović.

Predstavnici kompanije BIG istakli su i da je u sklopu kompleksa BIG Fashion Park koji se nalazi odmah uz BIG Fashion tržni centar u Višnjickoj ulici u toku gradnja 1.100 stambenih jedinica i više od 2.000 parking mesta. Pored toga, gradi se i poslovni centar koji će američka kompanija NCR koristiti kao svoj glavni kampus u Srbiji.

“Ove godine smo iskoračili iz oblasti tržnih centara u stambeni i kancelarijski prostor, dok u narednom period slede i druge kategorije iz oblasti nekretnina. Na strain maloprodaje želimo dramatično da rastemo svuda u Srbiji“, naveo je Jahav.

Ističući da je prva i najvažnija stvar ove kompanije prodajna ponuda koja mora biti raznolika i prilagođena onom što potrošači žele, Jahav je najavio i dolazak brenda Decathlon koji će 12. Decembra otvoriti svoju prvu radnju u Srbiji, upravo u sklopu BIG Fashiona.