NEW MOMENT: DVE NAGRADE U DVA DANA

1122017-new moment

1. XII 2017 | Agencija New Moment osvojila je još dve prestižne nagrade i to samo u roku od dva dana. ‘Jedna knjiga za mir’ prvo je osvojila priznanje za najbolju svetsku PR kampanju u kategoriji ‘Not for profit’ koju dodeljuje ICCO, a potom i zlato u kategoriji ‘Print&Publishing’ na festivalu Eurobest.

ICCO (International Communications Consultancy Organisation) je međunarodna organizacija koja okuplja PR stučnjake iz 55 zemalja, odnosno 2.500 različitih PR firmi širom sveta. Svake godine ICCO nagrađuje najbolje svetske PR kampanje u različitim kategorijama. Agencija New Moment imala je tu čast da ove godine osvoji nagradu za najbolju svetsku PR kampanju u neprofitnom sektoru za projekat ‘Jedna knjiga za mir’. Radove u okviru organizacije ICCO ocenjuje elitni panel vrhunskih međunarodnih profesionalaca za odnose s javnošću koji u obzir uzimaju izvrsnost i efikasnost PR radova širom sveta, a nagrade se dodeljuju na svečanoj ceremoniji u Londonu krajem novembra svake godine.

Takođe u Londonu, agencija New Moment trijumfovala je i na festivalu Eurobest, festivalu evropske kreativnosti na čiju adresu je ove godine stiglo preko 5.000 radova iz 50 zemalja širom Evrope. Eurobest nagrade predstavljaju merilo evropske kreativnosti, a za ocenjivanje radova zaslužni su najuticajniji kreativni lideri širom kontinenta. Eurobest nagrade veličaju i neguju evropsku industriju kreativnih komunikacija i postavljaju standard za njen brilijantan rad svake godine.

Projekat ‘Jedna knjiga za mir’ doneo je agenciji New Moment mnoge regionalne i internacionalne nagrade, među kojima su i 5 lavova osvojenih na najvećem festivalu kreativnosti – Cannes lions.