UDRUŽENIM SNAGAMA ZA DALJI RAST: Nelt i Polimark otpočinju saradnju vrednu 34 miliona evra godišnje

1. II 2024 | Nelt, jedan od najuspešnijih regionalnih poslovnih sistema na polju logistike i distribucije, započinje novo partnerstvo sa kompanijom Polimark, šireći svoj distributivni portfolio u Srbiji. Saradnja otpočinje uz veliki optimizam, a očekuje se da će prva godina partnerstva doneti prihod od 34 miliona evra i otvoriti preko 60 novih radnih mesta.

“Uz tradiciju, vrednosti i viziju za budućnost koju delimo sa Polimarkom, verujemo da je zajednički uspeh siguran. Siguran sam u to da ćemo kvalitetnim radom na terenu i ostvarenim rezultatima u celosti opravdati poverenje Polimarka, kao i naših kupaca na tržištu Srbije. Nelt grupa ima dugogodišnje iskustvo u distribuciji i veoma jaku mrežu što su ključni faktori za početak uspešnog partnerstva sa Polimarkom. Takođe, istakao bih da su obe kompanije fokusirane na inovacije i kvalitet proizvoda, tako da ćemo zajedničkim snagama pružiti tržištu još širi i bolji asortiman, raspoloživ u još više regiona i trgovina u Srbiji”, izjavio je Robert Jenovai, izvršni director Nelt grupe za tržište Srbije.

Polimark je osnovan 1989. godine a proizvodnja prvog brenda započeta je 1992. Već više od trideset godina uspešno posluje kao najveći proizvođač kondimenata u regionu. Fokus kompanije oduvek je bio na kvalitetu proizvoda, što im je omogućilo lidersku poziciju na tržištu, kažu u ovoj kompaniji.

“Naš fokus će nadalje biti na kvalitetu, proizvodnji, brendovima i izvozu, a na distributeru je da svojim uslugama učini naš portfolio još dostupnijim. Siguran sam da smo napravili dobar potez jer nam partnerstvo sa Neltom garantuje iskorak u distribuciji i tržišnom učešću. Ovo partnerstvo predstavlja važan korak za obe kompanije, otvarajući nove mogućnosti za rast i širenje na tržištu Srbije, na zadovoljstvo svih naših potrošača“, izjavio je Vojin Starčević, vlasnik Polimarka.

Pored poznatih brendova kečapa, majoneza i senfa, Polimark danas proizvodi široku paletu proizvoda kao što su stoni i namazni margarini, kuvani i konzervirani paradajz, različiti sosevi i dresinzi, univerzalni začini, krem za kuvanje i šlag krem. Dnevni kapaciteti proizvodnje Polimarka su porasli sa početnih 120 kg na impresivnih 140 tona, pri čemu je preko 50% proizvoda namenjeno za tržišta van Srbije.

Foto: snowing on Freepik