‘NAJBOLJE IZ SRBIJE 2019′

28112019-najbolje-iz-Srbije1

28. XI 2019 | Privredna komora Srbije i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija dodelili su 14. put priznanja najuspešnijim domaćim robnim i korporativnim brendovima na završnoj svečanosti akcije ‘Najbolje iz Srbije 2019′. Pod sloganom ovogodišnje akcije ‘Ideja nas vodi’ nagrađeno je 30 brendova u 21 kategoriji.

“Nagradili smo najbolje domaće firme, proizvode i proizvođače, prepoznate kao brendove koji sa uspehom predstavljaju Srbiju i koje treba podržati i promovisati. Nagrađene kompanije veliki su pokretači srpske privrede, izvoznici i zapošljavaju veliki broj ljudi”, rekao je Miroljub Aleksić, potpredsednik Privredne komore Srbije.

Za priznanje ‘Najbolje iz Srbije 2019′ takmičilo se skoro 270 brendova, najviše od početka akcije 2004. godine, a 70% više nego 2018.

Nagrada ‘Najbolje iz Srbije’ ozbiljna je podrška Privredne komore Srbije i Vlade Srbije domaćim kompanijama, koje predstavljaju našu zemlju ne samo na domaćem i regionalnom već i na svetskom tržištu, naglasio je Zoran Đorđević, ministar za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja.

Najbolji robni brend u kategoriji hrane je jetrena pašteta CARNEX, a korporativni KONCERN BAMBI, AD Požarevac. ZAJEČARSKO PIVO je najbolji robni brend u kategoriji pića, a NECTAR korporativni.

U kategoriji hemije priznanje je dodeljeno brendu DUEL, ALFA-PLAM proizvodi najbolje proizvode za kuću i trajna potrošna dobra, a NIS AD Novi Sad najbolji je u kategoriji proizvodna dobra i poslovne usluge.

U kategorijama najbolja mala i srednja i najbolja velika uslužna preduzeća laureati su VEGA IT SOURCING i PTP DIS DOO, a najbolji mali/srednji i veliki izvoznik su FPM AGROMEHANIKA i GORENJE GRUPA.

FERDINAND KNEDLE su najbolji lokalni brend, SLATKOTEKA je nagrađena kao najuspešniji startap, dok je EKO STEP PELLET najuspešniju u uvođenju novog brenda.

Nagrađeni brend sa zaštićenim geografskim poreklom je LIFE SELECTION ARILJSKA MALINA, EXTREME INTIMO je najbolji modni brend, Međunarodni viteški festival JUST OUT je najbolja turistička manifestacija koja promoviše Srbiju.

KRALJEVI ČARDACI SPA su najbolji hotel u Srbiji, a ZORNIĆA KUĆA najbolji ‘mali’ turistički smeštaj.

Prateći procese digitalizacije domaće privrede, razvoj interneta i onlajn poslovanja, prvi put je izabran najbolji brend u on-line okruženju, a to je LAGUNA, Beograd. Sa ciljem podrške razvoju novih i perspektivnih brendova uvedena je i nova robna kategorija ‘Brendovi u usponu’ u okviru koje je prepoznato 10 brendova koji bi ubuduće mogli da konkurišu najboljim brendovima u Srbiji i okruženju – RIBELLA HUMUS, GREEN GARDEN, TRI MORAVE, KAFETERIJA, AA ARONIJA, ZLATO U TEGLI, PRIME ELEKTRIČNI BICIKLI, DOGMA, MOJE GNEZDO, KOLY SOCKS.

U ime nagrađenih učesnicima svečanosti obratila se Stanka Pejanović, izvršni potpredsednik kompanije Gorenje grup koja je istakla da je uspeh biti najbolji, a najveći trajati na tržištu.

Kriterijumi za izbor najboljih definisani su posebnom metodologijom a obuhvataju tržišno finansijske kriterijume, glasove stručne javnosti, članova žirija i  potrošača.

U sastavu žirija akcije ‘Najbolje iz Srbije 2019′ bili su predstavnici Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Ministarstva privrede, Privredne komore Srbije i istaknuti stručnjaci iz sveta marketinga, komunikacija i medija, zaštite potrošača.

Laureati dobijaju plaketu akcije, pravo korišćenja znaka ‘Najbolje iz Srbije 2019′ u promotivnim kampanjama, kao i kontinuiranu promociju.

 

CARNEX JETRENA PAŠTETA DOBITNIK PRIZNANJA ‘NAJBOLJE IZ SRBIJE’

29112019-carnex najbolje iz srbije

Carnex jetrena pašteta osvojila je priznanje za najbolji robni brend u kategoriji hrane u akciji ‘Najbolje iz Srbije’, koju tradicionalno organizuje PKS, Ministarstvo trgovine, a osim stručnog žirija za omiljeni brend glasaju i potrošači, što celoj akciji daje poseban značaj.

“Carnex jetrena pašteta je najbolji primer istinskog poverenja potrošača u brend, koji  je uspeo da ostane autentičan više od 60 godina, i da  neguje originalan Carnex ukus i kvalitet, koji potrošači poštuju”, izjavio je Mohan Shrestha, generalni direktor Industrije mesa Carnex, koja posluje u okviru MK grupe.

Proizvod koji je od samog nastanka bio pravi pionirski poduhvat u industrijskoj proizvodnji pašteta, postao je simbol neraskidive veze između brenda i potrošača koji i danas traje. Carnex Jetrena pašteta je vešetruko nagrađivani proizvod koji uvek iznova potvrđuje svoj kvalitet nagradama na važnim manifestacijama, navodi se u saopštenju. Za Carnex je ovo sedmo priznanje ‘Najbolje iz Srbije’.

“Carnex jetrena pašteta je simbol našeg uzajamnog poverenja, poštovanja i radosti uz koje su stasavali mnogi, zato hvala našim potrošačima svih generacija, i svima koji prepoznaju kvalitet koji traje više od 60 godina”, poručuju iz Carnexa.

 

BAMBI DOBITNIK PRIZNANJA ‘NAJBOLJE IZ SRBIJE’

29112019-bambi najbolje iz srbije

Kompanija Bambi proglašena je za najbolji korporativni brend u kategoriji hrane, na ovogodišnjoj dodeli priznanja ‘Najbolje iz Srbije’, u organizaciji Privredne komore Srbije i Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.

“Na brendovima kompanije Bambi, pre svega Plazmi, su odrastale i odrastaju brojne generacije. Mi, iz Bambija, nastojaćemo i dalje da opravdamo poverenje koje nam se ukazuje sve ove godine, negujući tradiciju omiljenog domaćeg brenda”, istakao je prilikom preuzimanja nagrade u ime kompanije Bambi Vukašin Petković, direktor pravnih i korporativnih poslova.

Ovo je druga godina zaredom kako Bambi, jedna od vodećih regionalnih kompanija u konditorskoj industriji, dobija najviše priznanje u ovoj kategoriji na izboru ‘Najbolje iz Srbije’.

 

NAGRADA ‘NAJBOLJE IZ SRBIJE’ ZA ZAJEČARSKO

29112019-heineken

Zaječarsko pivo proglašeno je za najbolje iz Srbije. Ovo sjajno priznanje menadžerki za korporativne poslove kompanije HEINEKEN Srbija Biljani Bobić Subin uručio je ministar Zoran Đorđević na svečanoj ceremoniji dodele nagrada najuspešnijim domaćim robnim i korporativnim brendovima ‘Najbolje iz Srbije 2019′.

Odluku da je Zaječarsko najbolji domaći brend u kategoriji pića izglasali su potrošači u okviru akcije ‘Najbolje iz Srbije’ koju su 14. put organizovali Privredna komore Srbije i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija. Za ovogodišnje priznanje takmičilo se skoro 270 brendova.

Ova nagrada predstavlja malu, ali značajnu uvertira za veliki jubilej Zaječarske pivare koja dogodine slavi svoj 125. rođendan.

 

DISU PRIZNANJE NAJBOLJE IZ SRBIJE

29112019-dis najbolje iz srbije

Privredna komora Srbije u saradnji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija tradicionalno po 14. put organizovala je akciju pod nazivom ‘Najbolje iz Srbije’. Ove godine nominovano je oko 270 brendova, što je najveći broj nominovanih još od nastanka akcije 2004. godine. Učestvovao je veliki broj privrednika i kompanija koji doprinose razvoju i unapređenju privrede naše zemlje u kategorijama izvoza, proizvodnje i očuvanja tradicije.

Kompanija DIS nagrađena je plaketom u svojoj kategoriji i time je zvanično dobila priznanje koje se godinama unazad smatra merilom uspeha na tržištu. Pored plakete, DIS je dobio i pravo korišćenja znaka ‘Najbolje iz Srbije’ u svojim promotivnim kampanjama.

Generalni direktor kompanije DIS, Ivan Šuleić, 27. novembra 2019. godine u ime kompanije primio je nagradu i zahvalio se svima koji su glasali. Takođe, on je naveo da će DIS i u budućnosti ostati dosledan svom cilju a to je, između ostalog, očuvanje tradicionalnih vrednosti, prilagođavanje željama potrošača i unapređivanje kvaliteta usluge.