MOL dodaje čips i energetska pića u svoj asortiman brendova

28722-MOLCrunch

MOL dodaje čips i energetska pića u svoj asortiman brendova. Energetski napitak Jim sa ukusom voća dostupan je u klasičnoj verziji i verzijama bez šećera i veštačkog zaslađivača na MOL servisnim stanicama. Crunch&Go čips biće dostupan u četiri različita ukusa: slani, paprika, luk i pavlaka, kao i verzija sa manje masti. Potpuno nove proizvode privatne robne marke MOL će istovremeno lansirati na nivou Grupe na oko 2.000 servisnih stanica u svakoj zemlji u regionu.
“Naši najnoviji proizvodi privatnih robnih marki razvijeni su kako bismo zadovoljili potrebe naših kupaca, držeći korak sa tržišnim trendovima. Naša istraživanja takođe pokazuju da naši kupci više ne prave kompromise u pogledu kvaliteta kada biraju proizvode privatne robne marke, zato smo započeli sa klasičnim asortimanom, imajući u vidu potrebu za visokim kvalitetom i težnju ka zdravom načinu života. Uverena sam da će se naši Crunch&Go i Jim proizvodi dopasti našim kupcima”, rekla je Ana Pavlović, direktor maloprodaje kompanije MOL Serbia.
Energetski napitak privatne marke Jim jednak je po enrgetskoj vrednosti šoljici espresa, a sadrži 5 različitih vitamina B – B2, B3, B5, B6 i B12. Ne sadrži nikakav konzervans, a verzija bez šećera u sebi ne sadrži veštački zaslađivač. Pakovanje je napravljeno od materijala koji se može 100% reciklirati.
Crunch&Go čips se pravi od kvalitetnog krompira Székely, koji se najnovijom tehnologijom oblikuje u savršeno hrskavu, talasastu poslasticu. Slani čips i čips sa manje masti još posebnijim čini so koja se dobija iz čuvenog rudnika soli Parajd, u obliku kristala koji su stari preko 20 miliona godina i sadrže 84 različita minerala.