METRO LANSIRAO NOVU GLOBALNU BREND KAMPANJU

20. VII 2018 | Metro novom globalnom kampanjom ‘Mi ne radimo za Metro, mi radimo za milione samostalnih preduzetnika širom sveta’ želi dodatno da naglasi svoju posvećenost upravo njihovom poslu, ciljevima i uspehu.

Vlasnici biznisa svakodnevno se susreću s različitim izazovima, a uspeh ostvaruju zahvaljujući svojoj posvećenosti i strasti prema poslu. Snažna poruka nove globalne kampanje širom sveta skreće pažnju na napore i energiju koju u posao svakodnevno ulažu preduzetnici. Ovom kampanjom Metro prvi put zvanično u upotrebu stavlja slogan ‘Vaš uspeh je naš posao’, a u središte kampanje stavlja kupce i njihove priče. Kampanja će u periodu od godinu dana pratiti ostvarenje individualnih poslovnih ciljeva odabranih kupaca iz 20 Metro zemalja.

Među licima svetske kampanje nalazi se i iskusni trgovac iz Srbije – Dario, dugogodišnji kupac Metroa Srbija, koji kroz poorodični biznis vodi četiri radnje pod imenom Vrba str. Uz Daria i brojne druge preduzetnike naći će se tako i priča Christe, vlasnice restorana iz Nemačke, koja uvodi porodični biznis u digitalno doba, te Vijayja iz Indije, vlasnika tipične radnje u komšiluku koji svoju radnju želi da učini popularnim mestom, ali i poslovna priča Elliotta, vlasnika održivog cateringa u Belgiji. Iza svakog kupca, samostalnog preduzetnika, postoji cilj koji će Metro podržati.

U 2019. godini Metro će objaviti i izveštaj o rezultatima i razvoju poslovnih ciljeva obuhvaćenih kampanjom, a do tada na internet stranici https://www.metro-cc.com/en/weworkforyou možete pronaći sve informacije o učesnicima kampanje i njihovim poslovnim ciljevima.