LIDL SRBIJA DOBITNIK PRIZNANJA ‚PRIJATELJ POTROŠAČA‘

24102019-LidlPrijateljPotrosaca

24. X 2019. | Kompanija Lidl Srbija dobitnik je nagrade međunarodne organizacije ICERTIAS, koja se dodeljuje kompanijama koje imaju izvanredan odnos sa potrošačima, poslovnim partnerima i zaposlenima. Nakon prolaska kroz proces detaljnog istraživanja i provere, Lidl je dobio medalju ‚Prijatelj potrošača – jer cenimo naše potrošače‘ uz status ‚Superiorna izvrsnost‘.

ICERTIAS je privatna i politički nezavisna internacionalna organizacija koja se bavi istraživanjem tržišta, osnovana u Švajcarskoj 2011. godine, sa fokusom na otkrivanje i nagrađivanje kompanija koje nude najbolje svojim potrošačima. Kako bi kompanija dobila nagradu koju dodeljuje ova organizacija, njeno poslovanje analizira se u okviru četiri stuba – u segmentima reputacije, komunikacije i okoline, iskustva potrošača i poverenja – a svaki od ovih stubova se dodatno raščlanjuje i detaljno ocenjuje.

‚Izuzetno smo ponosni na to što smo dobili nagradu koja već godinama služi potrošačima kao orijentir prilikom kupovine, i na tošto je Lidl od strane nezavisnog istraživačkog tela proglašen za kompaniju koja pripada najvišem kalibru na tržištu Srbije. Status ‚Prijatelj potrošača‘ dokazuje da je naš trud da odgovorimo na potrebe potrošača vidljiv, za šta su posebno zaslužne naše kolege u prodavnicama“, istakla je Martina Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija Lidla Srbija.