LIDL SLAVI PRVU GODINU U SRBIJI

LIDL infografik 220 280

11. X 2019. | Na današnji dan prošle godine, 11. oktobra, u 12 gradova širom Srbije istovremeno je otvoreno 16 Lidl prodavnica. Nakon prvih godinu dana, 33 prodavnice nalaze se u čak 24 grada u zemlji.

“Na svakom koraku se vidi da je Lidl postao važan deo života ljudi u Srbiji, pa imamo osećaj kao da se znamo duže od godinu dana. Dugo i temeljno smo se pripremali za ulazak na srpsko tržište, i uloženi trud je dao rezultate. Želeo bih od srca da se zahvalim potrošačima na ukazanom poverenju, kao i našim zaposlenima, koji iz dana u dan uspevaju da na najvišem nivou odgovaraju na potrebe potrošača”, izjavio je povodom prvog rođendana kompanije generalni direktor Lidla Srbija, Tomislav Šapina.

“U prvih godinu dana, jedinstvena ponuda Lidl brendova i proveren kvalitet proizvoda pozitivno su uticali na srpsko tržište maloprodaje. Lidl u Srbiji primenjuje dobre prakse i pruža uslove kupovine iz drugih evropskih zemalja – na primer, svi proizvodi iz asortimana neprehrane mogu se vratiti u roku od 30 dana od dana kupovine, ukoliko im iz nekog razloga ne odgovara. Zaposleni u ovoj kompaniji, kojih je više od 1.800, imaju privatno zdravstveno osiguranje pod jednakim uslovima bez obzira na poziciju na kojoj rade, plaćen svaki minut rada, profesionalna usavršavanja i brojne druge pogodnosti”, itiču iz Lidla.

Dodaju da posebno neguju partnerstva sa lokalnim dobavljačima voća, povrća, kafe i drugih segmenata, nudeći u svom asortimanu i 350 domaćih proizvoda. Za lokalne proizvođače sa kojima sarađuje, Lidl garantuje siguran plasman proizvoda i potencijal za rast i razvoj poslovanja, a zauzvrat očekuje standardizovan kvalitet proizvoda.

U prvih dvanaest meseci, Lidl se na brojne načine zahvalio svojim potrošačima u Srbiji na ukazanom poverenju: kompanija je učestvovala u renoviranju nekoliko dečijih igrališta, opremanju bolnica i specijalnih škola, a donirala je i 7 tona hrane Crvenom krstu Srbije. Tokom 2 meseca prakse Lidl je obezbedio studentima da naprave svoje prve poslovne korake, a kroz nagradni konkurs podržao svoju prvu ‘gastro zvezdu’.  Međutim, iz Lidla napominju da je sve navedeno tek početak: planovi za Srbiju su dugoročni – a za sledeću godinu i još veći.