LAV PIVO U NOVOM RUHU NAGRAĐUJE SVOJE POTROŠAČE

lavpivo

Nakon prošlogodišnjeg predstavljanja nove recepture od 4 dara prirode – hmelja, ječma, vode i kvasca, Lav pivo ovog leta na tržište plasira novi vizuelni identitet svoje ambalaže. Kreativna promena sastoji se u novom logotipu, redizajnu etikete, limenke i svih ostalih pakovanja brenda, a novi vizuelni identitet simbolizuje buđenje lava koji se krije u svakom od nas.

Lav je na novom logotipu brenda prikazan kako iskoračuje, što je povezano sa motivima tragova šapa koje se pojavljuju u novom TV spotu za Lav i koje nose jaku i jasnu poruku – ‘Ponosni na svoje tragove’.

Pored neustrašivosti, nova ambalaža nosi i dosta simbolike – vratna etiketa na Lav boci ima pet krugova koji predstavljaju otisak lavlje šape, a oni ilustruju: 125 godina pivare, Grb Republike Srbije, portret osnivača Lazara Dunđerskog i četiri dara prirode, dok centralni krug u sebi ima ispis – hrabrost, vernost, ponos – vrednosti koje novi vizuelni identitet Lav piva komunicira.

A kako kompanija Carlsberg Srbija ove godine proslavlja 125 godina postojanja pivare u Čelarevu, tako Lav, pored novog odela, sa ponosom pokreće i nagradnu igru ‘Lav te časti za 125 godina’. Bogat nagradni fond ovoga puta obradovaće više od 1.600 potrošača i to sa pivom u težini dobitnika za čak 1.250 učesnika nagradne igre, suncobranima, stonim fudbalom i smart TV-om za 380 srećnih dobitnika i čak 5 Škoda Octavia za one najsrećnije. Nagradna igra trajaće od 15. jula do 13. avgusta na teritoriji Republike Srbije, a nagradu dobija svako ko na Lav 0,5l povratnoj boci pronađe simbol neke od nagrada.

Ovom nagradnom igrom, a povodom velikog jubileja, Lav će svojim vernim potrošačima uzvratiti dugogodišnju vernost!