Lav pivo u novom ruhu nagrađuje svoje potrošače

Lav

Nakon prošlogodišnjeg predstavljanja nove recepture od 4 dara prirode – hmelja, jecma, vode i kvasca, Lav pivo ovog leta na tržište plasira novi vizuelni identitet svoje ambalaže. Kreativna promena sastoji se u novom logotipu, redizajnu etikete, limenke i svih ostalih pakovanja brenda, a novi vizuelni identitet simbolizuje buđenje lava koji se krije u svakom
od nas.
Lav je na novom logotipu brenda prikazan kako iskoracuje, što je povezano
sa motivima tragova šapa koje se pojavljuju u novom TV spotu za Lav i koje
nose jaku i jasnu poruku – ‘Ponosni na svoje tragove’. Pored neustrašivosti, nova ambalaža nosi i dosta simbolike – vratna etiketa na Lav boci ima pet krugova koji predstavljaju otisak lavlje šape, a oni ilustruju: 125 godina pivare, Grb Republike Srbije, portret osnivaca Lazara Dunđerskog i četiri dara prirode, dok centralni krug u sebi ima ispis – hrabrost, vernost, ponos – vrednosti koje novi vizuelni identitet Lav piva komunicira. A kako kompanija Carlsberg Srbija ove godine proslavlja 125 godina postojanja pivare u Celarevu, tako Lav, pored novog odela, sa ponosom pokrece i nagradnu igru ‘Lav te casti za 125 godina’. Bogat nagradni fond ovoga puta obradovace više od 1.600 potrošaca i to pivom u težini dobitnika za cak 1.250 ucesnika nagradne igre, suncobranima, stonim fudbalom i smart TV-om za 380 srecnih dobitnika i cak 5 Škoda Octavia za one najsrecnije.
Nagradna igra trajace od 15. jula do 13. avgusta na teritoriji Republike
Srbije, a nagradu dobija svako ko na Lav 0,5l povratnoj boci pronae simbol
neke od nagrada. Ovom nagradnom igrom, a povodom velikog jubileja,
Lav ce svojim vernim potrošacima uzvratiti dugogodišnju vernost!