1. X 2018 | Medvedić Lino, zaštitni znak kompanije Podravke, ponovo je posetio medijske redakcije, a ovog puta iznenadio ih je krofnama punjenim Lino Lada namazima koje su uz razičite dodatke bile prava mala remek dela poslastičarstva.
Za prijatelje koji prate rad kompanije Podravka, Lino je pored krofni pripremio i niz interesantnih aktivacija koje su imale za cilj da ih dodatno oraspolože, a uspešnima donesu i poklone. Susret je protekao uz pozitivne reakcije predstavnika medija koji su se složili da su Lino Lada krofne odličan način da se ‘podigne’ raspoloženje, kao i da su uživali u ukusnom zadovoljstvu.
Kompanija Podravka ima 35 godina dugu tradiciju proizvodnje visokokvalitetnih slatkih kremnih namaza, a rezultat je unapređena receptura i široki asortiman ukusa: Lino Lada Gold (sa čak 16% lešnika u svom sastavu), Lino Lada Nougat (13% lešnika), Lino Lada Duo (10% lešnika), Lino Lada Milk (sa velikim procentom mleka – 18% i 9% lešnika) i Lino Lada Kokos (veličanstveno iskustvo za sve ljubitelje kokosa).
„Lino Lada namazi su prava poslastica na kriški hleba, u krofnama i palačinkama, sa njima kolači i torte postaju još ukusnije, ali statistika je i dalje na strani konzumiranja Lino Lade kašičicom, i to krišom“, navodi se u saopštenju.