JOHNSON’S OBJAVLJUJE NAJVEĆE PONOVNO LANSIRANJE PROIZVODA

7. V 2019 | Kompanije Johnson’s i Sarantis predstavile su medijima 24. aprila u Beogradu, u prostorijama Marsh Productiona, najveće relansiranje u 125 godina dugoj istoriji brenda Johnson’s.

“Kompanija Johnson’s razume da današnji roditelji imaju različite želje i potrebe vezano za proizvode koje koriste na svojim bebama, kako u pogledu spoljašnjosti tako i unutrašnjosti tj. sastava proizvoda. Pored decenija pionirskog istraživanja u oblasti nege beba i uz rigorozna ispitivanja, Johnson’s je radio sa hiljadama roditelja da bi unapredio sve što je u vezi sa njegovim proizvodima, kako bi oni mogli da imaju poverenja i da se osećaju sigurnim kada ih koriste. Jednostavniji, nežniji proizvodi su bez prisustva parabena, sulfata i boja i formulisani su tako da, na najmanju moguću meru, svedu rizik od alergija i da imaju 90% prirodno dobijenih sastojaka”, istakli su predstavnici kompanije.

Ponovno lansiranje ne podrazumeva samo reformulaciju postojećih proizvoda, nego takođe i uvođenje revolucionarne tehnologije i naučne ekspertize u nezi bebine kože. Nova linija Johnson’s proizvoda pod originalnim, zaštićenim nazivom Cotton Touch TM (dodir pamuka) je posebno osmišljena za osetljivu kožu novorođenčeta. Proizvodi sadrže samo namenske sastojke, i ne sadrže parabene, ftalate, niti sulfate. Miris linije proizvoda Cotton Touch TM je testiran širom sveta i uspešno je dokazano da povećava emotivnu vezu između roditelja i bebe, kako bi se postiglo kupanje uz manje stresa, čime se pomaže u rastu i emotivnom razvoju novorođenčeta.

Svi novi proizvodi su posebno osmišljeni kakobi bili odgovarajući različitim uzrastima, od brige o novorođenčetu odmah po rođenju, brige o aktivnim bebama, kao i brige odeci, ne zaboravljajući pri tome proizvode koji predstavljaju omiljene klasike namenjene celoj porodici.