ISTRAŽIVANJE: 89% ISPITANIKA SMATRA DA IZA SVAKOG NOVOG PROIZVODA NA TRŽIŠTU MORAJU DA STOJE RIGOROZNE NAUČNE PROVERE

2912020-Philip Morris

Na fotografiji: Jacek Olzak_Philip Morris COO

29. I 2020 | Nastavljajući da zagovara veću transparentnost, objektivnu procenu naučnih rezultata i otvorenu debatu na temu bezdimnih alternativa cigaretama, kompanija Philip Morris International objavila je novu Belu knjigu ‘Unsmoke Your Mind: Pragmatični odgovori na teška pitanja, za budućnost bez duvanskog dima’ .

Istraživanje, objavljeno u ovom dokumentu, pokazuje da čak 87% ispitanika veruje da bi prilikom formiranja propisa zakonodavni organi i institucije javnog zdravlja trebalo da razmotre aktuelne naučne dokaze koji se odnose na e-cigarete i duvanske proizvode koji zagrevaju a nesagorevaju duvan.

Iako su u kompaniji saglasni da je potpuni prestanak pušenja najbolje rešenje, realnost je da postoje milioni odraslih pušača koji bi, u nedostatku bolje alternative, nastavili da puše. Nauka i tehnologija dugi niz godina su radile na razvoju boljih alternativa, kojima odrasli muškarci i žene treba da imaju pristup, a zarad unapređenja opšteg javnog zdravlja.

“Devet od deset ispitanika, odnosno 89%, saglasno je da proizvođači, pre nego što na tržište izađu sa e-cigaretama i uređajima za zagrevanje duvana, moraju sprovesti rigoroznu naučnu proveru svojih proizvoda”, još jedan je pokazatelj u ovom istraživanju, koje je Povaddo institut sproveo u 14 zemalja.

“Bezdimne alternative cigaretama su realističan pristup rešavanju problema pušenja”, rekao je Jacek Olzak, generalni direktor operacija kompanije Philip Morris International. “U vreme kada poverenje u institucije širom sveta opada, nauka i činjenice bi trebalo da budu osnov za donošenje odluka. Za Philip Morris od ključnog je značaja transparentnost u deljenju nauke koja stoji iza ove vrste proizvoda, čineći je otvorenom za sve – od donosilaca odluka, preko naučnika, akademskih institucija, do opšte javnosti”.

Unsmoke Your Mind je nastavak globalne incijative Unsmoke Your World koju je duvanski gigant pokrenuo u 2019. godini. Za razliku od prošlogodišnje inicijative, koja je bila usmerena na odrasle pušače, nepušače, njihove porodice i prijatelje, Unsmoke Your Mind ključne poruke budućnosti bez duvanskog dima adresira ka donosiocima odluka i institucijama javnog zdravlja.

Izvor: Beta