HEINEKEN® VODI NA TRKU FORMULE 1® GRAN PREMIO HEINEKEN D` ITALIA U MONCI

10.08.2017---Heineken-F1---3

10. VIII 2017. | Kompanija Heineken i menadžment Formule 1® postigli su sporazum o partnerstvu brenda Heineken® na globalnom nivou. Od početka F1® sezone 2017, Heineken® će biti zvanični partner Formule 1®, kao i velikog broja događaja koji se organizuju pod okriljem Svetskog šampionata Formula 1® (FIA Formula One World Championship™).

U to ime, Heineken® je pripremio zanimljivo iznenađenje za sve fanove ovog prestižnog takmičenja u Srbiji.

Reč je o nagradnom konkursu koji se do 24. avgusta sprovodi u svim Idea, Roda i Mercator objektima u Srbiji. Potrošači koji kupe četiri Heineken® limenke biće u prilici da se takmiče za putovanje na trku Formula 1 Gran Premio Heineken® D`Italia 2017 u Monci. Potrebno je da na računu pronađu specijalan kod koji predstavlja ulaznicu za kviz znanja iz oblasti Formule 1 i odgovorne konzumacije i unesu ga na Heineken® Srbija Viber Public Account. Potrošač koji sakupi najviše bodova, u periodu do 24. avgusta, moći će da ostvari svoj san i osvoji dve karte za putovanje na trku na čuvenoj stazi u šampionatu Formule 1 koja se održava 3. septembra.

Osim nagradnog konkursa, kroz Formula 1 kampanju Heineken® ističe svoju dugoročnu posvećenost odgovornoj konzumaciji piva. Sa vozačima F1®, kao pionirima za bezbednost na putevima i legendom Ser Džekijem Stjuartom, Heineken® šalje jasnu poruku protiv vožnje pod dejstvom alkohola.

“Odgovorna konzumacija predstavlja veoma bitan segment koji Heineken® kroz istoriju i svoje poslovanje komunicira svojim potrošačima. Trudimo se da predstavimo ovaj vid odgovornosti kao društvenu normu ponašanja kada je vožnja u pitanju. Želimo da podstaknemo potrošače da se ugledaju na najveće vozače najbržeg šampionata, koji dele stav da kada ste za volanom snosite punu odgovornost ne samo za sebe, već i za svoje okruženje, i zato je važno da ne vozimo kada pijemo”, izjavila je Tijana Domanović, Heineken® brend menadžer.