GOOGLE I OREO TIM OTKRIVAJU ANDROID OREO

15.06.2017---mondelez_logo_detail

29. VIII 2017 | Google je 21. avgusta otkrio da je novu verziju svog Android operativnog sistema nazvao po najomiljenijem biskvitu na svetu – Android Oreo. Istorijski gledano, Google je svako novo izdanje nazivao po slatkim poslasticama, poput Eklera, Sladoled sendviča i najskorije, Nugata. Izdanje Oreo Android označava globalnu saradnju između brenda Oreo i Googla, koji je počeo pojavljivanjem Android Oreo superheroja – novog junaka koji personifikuje moći ovog kultnog dueta i karakteristike novog operativnog sistema

Pokazavši se kao ikona pop kulture, Android Oreo kanališe razigranost Orea i inteligenciju Androida, kako bi raširio radost širom sveta. Kao i svi kultni superheroji, Android Oreo potekao je iz čudesnog i jedinstvenog trenutka: 2017. se desilo potpuno pomračenje Sunca u Sjedinjenim Američkim Državama.

“Nije svakodnevna stvar da legendarni brendovi poput Orea i Androida udružuju snage na način koji istinski odražava osobenosti oba brenda”, rekao je Justin Parnell, direktor globalnog brenda Oreo. “Brend Oreo ima misiju da okuplja ljude kroz zabavne, razigrane trenutke, tako da je povezivanje razigranosti Orea sa otvorenošću Androida savršeni spoj. Sa Android Oreo superherojem, nastavljamo našim putem angažovanja fanova širom sveta na inovativan način”.

Sa ovim izdanjem je predstavljena i Android Oreo superheroj kinetička statua – prva od ove vrste za Android. Napravljena u skladu sa Googleovom tradicijom kreiranja gigantskih statičkih statua za svako Android izdanje, koje se nalaze u centrali u Mountain View, Kalifornija, ova nova verzija Android Oreo statue dodaje nivo razigrane interaktivnosti po kome je Oreo poznat, zajedno sa Androidovom bogatom istorijom u robotici

Android Oreo partnerstvo će podrazumevati razne globalne inicijative, kreirane za stvaranje inovativnih, razigranih iskustava i za Oreo i za Android fanove, omogućavajuči Oreu da nastavi da se bavi svojim fanovima širom sveta na novi način. Zasniva se na uspešnoj saradnji vezanoj za Oreo kampanju Izazov potapanja ranije ove godine, koja je dovela do kreiranja sajta za mobilne uređaje koji omogućava korisnicima da virtuelno potapaju Oreo keks.

Da vise saznate o Oreu, pratite @OREO na Facebooku, Twitteru, Tumblru i Instagramu. Više zanimljivih činjenica o Oreo biskvitu možete naći ovde.