EFFIE: KREĆE TRKA ZA NAJBOLJE MARKETINŠKE KAMPANJE

07.02.2018---Zlatni-effie-ceka-vlasnika

07. II 2018. | Drugu godinu zaredom IAA Srbija (International Advertising Association – Serbian Chapter) organizuje Effie Festival u Srbiji. Ove godine festival će trajati od januara do juna, a na raspolaganju su ukupno 22 takmičarske kategorije: proizvodi i usluge (8) i specijalne (14), u obzir dolaze marketinške aktivnosti koje su sprovedene u periodu 1. januara do 31. decembra 2017. godine.

U žiriju za dodelu Effie priznanja našli su se neki od najistaknutijih marketinških stručnjaka, predsednik žirija je profesor Srđan Bogosavljević iz kompanije Ipsos Adrija, a potpredsednik je Jelena Šarenac iz kompanije Henkel.

Organizacioni odbor rukovodi celokupnim Effie programom i nadgleda sve njegove segmente od prijavljivanja radova, edukacije do organizacije svečane ceremonije i drugih delatnosti.

Organizatori očekuju da će i ove godine vladati veliko interesovanje za Effie takmičenje, posebno ako se ima u vidu da je povećan broj takmičarskih kategorija.

Festival Effie Awards prvi put je organizovan u Srbiji prošle godine. Ovim takmičenjem Srbija se priključila kao 44. zemlja u kojoj se Effie organizuje.

Prošle godine Effi nagradom su nagrađeni projekti za: Vip Mobile, Grand Black’n’Easy, Grand kafu Gold, Schweppes, Rosu, Mini Mini plazmu, UniCredit i Raiffeisen banku.

Više  informacija na sajtu effie.rs