Događaj posvećen greškama u advertajzingu održan po peti put

24. VI 2019. | ICT Hub i DNA Communications po peti put su organizovali događaj posvećen neuspesima, u bašti agencije DNA Communications.  Kroz globalnu franšizu FuckUp Nights, i ediciju Advertising Fail Stories, hrabri i mudri govornici i govore otvoreno o svojim poslovnim greškama, bez stida i straha.

Kreativni direktor agencije Leo Burnett Beograd, Milan Prodanović, kroz prezentaciju naziva ‘Kako pitch postane pičvajz i ostala s**nja!’ prošao je još jednom putem od komičnog brifa do tragične kampanje i uz dosta psovki, zrna mudrosti i zrnca patetike preneo triler propale prezentacije tokom dva pitch nastupa pred istim klijentom.

Prezentacija ‘U blatu, ispod šatora’ Une Todorović iz agencije DNA Communications slikovito je pokazala patos i dramu organizacije događaja. Objasnila je kako se pokreće talas fejlova u samo 4 projektna dana i zašto se govori ‘može’ i ‘mora’ kad je sve očigledno ‘nemoguće’.

Maja Gabrijan, Stručnjak za ljudske resurse, trener i coach, podelila je sa publikom dirljivu sagu naziva ‘Izaberite pravog’ i hrabro prenela kako je to kada nesvesno uspete da, makar na kratko, uništite nečiji profesionalni život.

Jovana Karaulić, Producentkinja iz Akcija produkcije prezentovala je svoj slučaj ‘Detalj i njegov plan’ sa ceremonije svečanog otvaranja 25. Univerzijade u Beogradu. Pokazala je kako samo jedan detalj može da utiče na višemesečnu organizaciju događaja sa više od 7.000 takmičara iz 144 zemlje, i brojnim tehnološko-kreativnim inovacijama.