DODELJENE NAGRADE MIXX AWARDS 2022

14622-Grand_Hajde-da-imamo-vremena_MIXX-Awards

Izvor: Telegraf.rs/PR

14. VI 2022 | Nagrade za najbolje digitalne kampanje i projekte dodeljenes u 9. juna u okviru konferencije Digital Day u Dorćol Platzu u Beogradu.

Stručni žiri ovogodišnjeg Mixx Awardsa prvi put su činili regionalni digitalni stručnjaci među kojima su: Milja Šijakinjić, Žiška, Vesna Ćeranić, Executive Group, Sanja Gajić, Full House Ogilvy, Nikola Parun, Ovation BBDO, Zdravko Kevrešan, Drive, Marija Pasuljević, E-commerce Asocijacija Srbije, Diana Radić, Dnevne nezavisne novine (BiH), Dragana Koprivica, CREDA (MNE), Vanja Bertalan, Human (CRO), Boris Vučurević, Weiss  Muller Creative Media, Danica Stupar, Biz Life, Ivana Laković, Buro Adria, Vladimir Kovač, DigiTalk, Anita Galić, A1, Ana Veličković, L’oreal, Đorđe Jovanović, Xiaomi, Dejan Kosanović, Mozzarti Bojan Šaptović, Pioniri Communications, koji je bio i predsednik stručnog žirija.

Dobitnici IAB MIXX Awards za 2022. godinusu:

•           Best Brand Advertising Campaign – Rum Kasato – Tek mi je 30

•           Žiška Best Cross Media Integration – Superhero – McCann Beograd, Drive, Chapter 4

•           Best Innovation – Superhero – McCann Beograd, Drive, Chapter 4

•           Best E-Commerce Campaign – Superhero – McCann Beograd, Drive, Chapter 4

•           Best Product Launch – Grand Single Origin – Pom Pom Communications

•           Best Social Community Building – Nektar pivo – Sipaj po mrežama – Pioniri Communications

•           Best Video Advertising Campaign – Grand kafa – Hajde da imamovremena – Žiška

•           Best Branded Content – Booster rs – Ovation BBDO Best Social Influencer Marketing – Čista petica za povratak u školu – Drive i McCann Beograd

•           Best Social Media Campaign – Munchmallow – 40 slatkihgodina – Žiška

•           Best Campaign Effectiveness – Kad budeš bila spremna – Direct Media United Solutions.

Mixx Awards Grand Prix dodeljen je kampanji: Superhero – McCann Beograd, Drive, Chapter 4.

Sa ciljem da doniranje učini jednostavnijim, bržim i održivim, kompanija Mastercard je krajem prošle godine pokrenula društveno-odgovornu kampanju ‘Biti nečijisuperheroj. Neprocenjivo’. Projekat promoviše nov način doniranja za organizaciju NURDOR kroz modernu e-platformu za doniranje – superhero.rs, stavljajući u funkciju dobročinstva sve ključne funkcionalnosti digitalnog plaćanja. Kako bi dodatno približili važnost pomaganja drugima, različitim ciljnim grupama, a posebno mladima, važan deo platforme je i Superhero modna kolekcija, koja se specijalno kreira za ovu svrhu, a proizvodi se u Srbiji.

Međunarodn opriznanje Mixx Awards dodeljuje Interaktivni advertajzing biro Srbije, a ove godine je bila dodeljena peti put zaredom.

 

DVE NAGRADE ZA KAMPANJE GRAND KAFE

 

Na međunarodno priznatom takmičenju za digitalne kampanje u Srbiji, IAB MIXX Award, Grand kafa je osvojila dve prestižne nagrade.

Nagrađene su dve kampanje, Grand Single Origin u kategoriji ‘Best Product Launch’ i ‘Hajde da imamo vremena’, u kategoriji ‘Best Video Advertising Campaign’.

“Veliko nam je zadovoljstvo što je stručna javnost prepoznala i nagradila trud koji Grand kafa kontinuirano ulaže da, kroz proizvodne i komunikacione inovacije, unapredi tržište i pomeri granice očekivanja potrošača. Ova priznanja su potvrda da smo na pravom putu i da brend odgovara zahtevima modernog, digitalnog potrošača“, rekla je Olja Nestov, Senior Digital Specialist Grand kafe.

Kampanja za Single Origin kafu, osmišljena u saradnji sa agencijom Pom Pom Communications, na autentičan način prezentovala je kafu jedinstvenog geografskog porekla i osvojila priznanje za ‘Best Product Launch’ koje se dodeljuje za novi proizvod na tržištu čije je lansiranje uključivalo digitalne kanale u promociji.

Nakon velikog uspeha koji je kampanja ‘Hajde da imamo vremena’ tokom prethodne godine postigla, Grand kafa nastavlja da podseća da se za bitne stvari i ljude koje volimo uvek može naći malo vremena. Kampanja, rađena u saradnji sa agencijama Žiška, nagrađena je na ovogodišnjem IAB MIXX Awards u kategoriji ‘Best Video Advertising Campaign’ za  najbolju primenu video oglašavanja koja pruža visok nivo aktivacije korisnika.

“Osnovni cilj naše kampanje bio je upravo da podstaknemo što više ljudi da pronađu vreme za ono što je zaista važno u životu. Kroz digitalne kanale, u mogućnosti smo da svakodnevno komuniciramo sa našim potrošačima i da direktno, iz prve ruke, odgovorimo na njihove potrebe. Hajde da imamo vremena je komunikaciona platform sa kojom, zajedno sa potrošačima, šaljemo važne poruke koje nas motivišu na pozitivne promene“, rekla je Nina Cvetković, Senior Brand Building Manager Grand kafe.

Nagrade IAB MIXX dodeljuju se za kampanje koje inspirišu, edukuju i prikazuju najbolje prakse u industriji digitalnog marketinga. Žiri ovogodišnjeg Mixx Awards činili su regionalni digitalni stručnjaci koji su odabrali pobednike, a nagrade su dodeljene u okviru konferencije Digital Day.