DODELJENE ČETIRI SREBRNE I ČETIRI BRONZANE EFFIE NAGRADE

1362019-effie

13. VI 2019 | Na gala ceremoniji koja je upriličena pred oko više od 200 zvanica, u Ateljeu 212, dodeljene su prestižne Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane kod nas tokom prošle godine.

Najboljim agencijama i oglašivačima, treću godinu zaredom, dodeljene su Effie nagrade, za marketinšku efikasnost, izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih rezultata.

Srebrni Effie u kategoriji Carpe Diem, kao i bronzani Effie, u kategoriji bezalkoholna, negazirana pića osvojila je Nectarova kampanja ‘Već 20 godina nije svejedno!’ Nagrada je pripala kompaniji Nectar, agenciji Ovation BBDO i kompaniji partneru Direct Medii.

U kategoriji korporativni ugled, bronzani Effie osvojila je kampanja: #RADIMuMEKU, klijent McDonald’s, a kao glavna agencija nagrađena je LUNA TBWA Beograd i kompanija partner OMD.

Srebrni Effie osvojila je kampanja ‘Vip Kinoteka’, za istoimeni brend, klijent Vip Mobile, kao glavna agencija Executive Group, a kompanije partneri: Jugoslovenska kinoteka i agencija Right.

U kategoriji Finansije i finansijske kartice i osiguranje, bronzu je osvojila kampanja ‘Transparentni keš krediti’ za istoimeni brend, klijent Komercijalna banka Beograd, agencija Communis DDB, Tim Talenata, a kao kompanija partner Media Jobs.

Kampanji ‘Munchmallow – Priča za sebe’, dodeljen je srebrni Effie u kategoriji: Prehrambena industrija. Nagrada je pripala kompaniji Jaffa, glavnoj agenciji Ovation BBDO, kao i kompanijama partnerima: Cyber: Few Good Men, Media House.

Za kampanju ‘Smartić Satić’, u kategoriji Internet i telekomunikacije, Telenor Srbija osvojio je bronzu. Nagradu su primili kompanija Telenor, glavna agencija New Moment New Ideas Company i partner Cloud21 Production.

U istoj kategoriji ‘Vip Back to school family platforma’ kampanja osvojila je srebrni Effie. Nagrada je uručena kompaniji Vip Mobile, glavnoj agenciji Leo Burnett Belgrade i kompanijama partnerima: Baš Čelik, OMD, Fullhouse Ogilvy, Executive Group.

 

PR: Nectar rođendanska kampanja najuspešniji Effie 2019. projekat

Sada već čuvena kampanja Nectar – Već 20 godina nije svejedno, na Effie Awards 2019. osvojila je čak dve nagrade. U Carpe Diem i kategoriji Bezalkoholnih pića, ovaj projekat kompanije Nectar i agencije Ovation BBDO bio je jedini finalista koji je ispunio visoke Effie kriterijume. U prvoj kategoriji osvojio je srebrni, a u drugoj bronzani Effie. Dve vredne nagrade čine rođendansku Nectar kampanju ujedno i najnagrađivanijom na ovom takmičenju, čiji je fokus na poslovnim rezultatima marketinških komunikacija.

 

Kampanja Nectar – Već 20 godina nije svejedno je i u festivalskom ciklusu ostavila dubok trag u Srbiji i regionu, na više različitih relevantnih festivala. Nagrada na Danu UEPS-a, dve IAB Mixx nagrade za najbolje digitalne projekte u Srbiji i dve SoMo Borac nagrade iz Rovinja za najbolje digitalne projekte u regionu; zlatni Sempler na medijskom festivalu u Portorožu i dve Effie nagrade govore u prilog sveobuhvatnosti Nectar komunikacija.

Ponosni smo što naša kampanja i dalje odjekuje, u zemlji i regionu!