‘DAN SOPSTVENOG POSLOVANJA’ OBELEŽEN TAKMIČENJEM U BRZOM FILETIRANJU RIBE

10102017-metro

10. X 2017 | Šef Marko Lukić, osvojio je paket od 90kg ribe, kao najbrži među kolegama u filetiranju ribe. Ovo takmičenje organizovano je u Metro HoReCa centru povodom ‘Dana sopstvenog poslovanja’ koji se širom sveta obeležava sa ciljem da se podrži preduzetnički duh. Na ovaj dan, preduzetnici imaju samo jedan cilj – da svojim korisnicima predstave posebne ponude koje su kreirali zahvaljujući kompaniji Metro.

Događaj su uveličali predstavnici ambasada u Srbiji, kao i mnogi drugi eminentni domaći i strani šefovi koji su bili u ulozi žirija. Najbolji u izazovu osvojili su vredne nagrade.

Svi takmičari imali su poseban zadatak da za što kraće vreme isfiletiraju različite vrste ribe. Izazov je bio veći jer je riba bila spakovana u posebne kutije, čiji sastav nije bio poznat učesnicima sve do trenutka njihovog otvaranja. Eminentni žiri je odabrao najbolje po ključnim kriterijumima kao što su brzina, preciznost i kvalitet filetiranja, kao i izgled fileta i količina sastojaka. Svi takmičari su osvojili diplomu za učešće, a najbolji su osvojili specijalne nagrade – prvoplasirani takmičar paket sveže ribe u sopstvenoj težini, dok su vicešampion i trećeplasirani nagrađeni paketom Metro proizvoda.

Šampion izazova, Marko Lukić šef iz restorana Caffe Caffe & Fish je ovom prilikom izjavio: “Ovo takmičenje je još jedan od brojnih izazova u mojoj profesionalnoj karijeri, pre svega jer je filetiranje ribe jedna od zahtevnijih tehnika. Svi smo mi majstori u svom poslu, ali nas samo finese razlikuju. Recimo da je danas definitivno bio moj dan i to baš na ‘Dan sopstvenog poslovanja’, poseban praznik za sve nas iz ugostiteljskog sveta”.

Pored ovog posebnog događaja, nedavno su u tri Metro distributivna centra u Beogradu mladi kuvari iz Junior Chefs kluba svojim veštim umećem napravili suši rolnice u rekordnoj  dužini od ukupno 150m i njima počastili prisutne posetioce u objektima.

Dan sopstvenog kompanija METRO obeležava zajedno sa svojih 21 milion profesionalnih kupaca širom sveta. Događaj je postao tradicija i obeležava se svake godine, drugog utorka u oktobru, sa ciljem da se broj dobrih preduzetničkih priča dodatno poveća.