‘DAN KVALITETA USLUGE’ PO PRVI PUT U SRBIJI 9. MAJA

28.04.2017---dan-kvaliteta

28. IV 2017. | Agencija Smart Plus Research, prepoznavši potrebu ‘osvešćivanja’ teme, ali i aktuelnosti iste, organizuje, po prvi put u Srbiji, konferenciju pod nazivom ‘Dan kvaliteta usluge’.

Glavna misija konferencije jeste da podstakne učenje, kako od kupaca i klijenata, tako i učenje na realnim primerima dobre i loše prakse u poslovanju.

Bićete sprovedeni kroz kompletan proces upravljanja kvalitetom usluge, počevši od naučne perspektive, govornici konferencije će vam pokazati kako je malo truda potrebno da bi se oplemenilo prodajno iskustvo, i reći šta je zapravo važno kupcima i klijentima u Srbiji. Imaćete i priliku da čujete kako doći do bolje usluge kroz edukaciju zaposlenih, a osvrnućemo se i na tradicionalne alate kojima se meri kvalitet usluge i zadovoljstvo kupaca, ali i otkriti neka potpuno nova rešenja, prateći tako najnovije trendove u industriji.

Na sledećem linku možete videti više o konferenciji ‘Dan kvaliteta’: http://dankvaliteta.rs/