ATLANTIC GRUPA POKRENULA PROIZVODNJU ARGETE U SAD-U

15112017-argeta

15. XI 2017 | Atlantic grupa uspešno je preplivala okean koji deli Stari od Novog kontinenta i od sada jedan od svojih najuspešnijih brendova proizvodi i u Sjedinjenim Američkim Državama. Nakon uspešnih priprema 16. novembra je pokrenuta proizvodnja delikatesnog namaza Argeta u mestu Harrisburg u saveznoj državi Pennsylvania,  a u prvoj godini očekuje se prihod od prodaje od tri miliona dolara.

Argeta će se, u skladu sa strogim kriterijumima sledljivosti, uz vrhunsku tehnologiju usavršenu u dve regionalne fabrike – slovenačkoj Izoli i Hadžićima u BiH, proizvoditi ekskluzivno za severnoameričko tržište u saradnji sa američkom kompanijom Brother&Sister u Harrisburgu. Poznato je kako se Argeta proizvodi bez nusproizvoda mesne industrije, isključivo od kvalitetnih komada mesa i prirodnih začina, bez konzervansa i aditiva bilo koje vrste, kao i sa istaknutim međunarodnim certifikatima kvaliteta, navodi se u saopštenju kompanije.

Tokom novembra i decembra 2017. u saradnji sa lokalnim distributivnim partnerima kreće intenzivna distribucija Argete na gotovo dve hiljade prodajnih mesta u SAD-u i Kanadi, praćena ubrzo snažnom promotivnom kampanjom, najprije na prodajnim mestima i u digitalnim medijima. Generalni direktor Strateškog poslovnog područja Delikatesni namazi Atlantic grupe Enzo Smrekar objasnio je kako je reč o značajnom iskoraku brenda koji je jedan od najpotentnijih ambasadora Atlanticove strategije internacionalizacije, ne samo u Evropi nego i u prekomorskim zemljama.

“Nećemo preterati ako kažemo da je Argeta najveći brend paštete na svetu, jer se među mnogobrojnim robnim markama pašteta, pojedinačno gledano, upravo Argete proda najviše. Kroz decenije negovanja kvaliteta i stalnih inovacija asortimana, Argeta je  u delu  regiona JI Evrope postala i sinonim za najbolju paštetu. Kao jedan od nosilaca procesa internacionalizacije u celoj Atlantic grupi, odlučili smo se za hrabru i ambicioznu, ali dobro planiranu i realnu strategiju širenja i izvan Evrope, gde smo se već uspešno etablirali. U Austriji, naime, Argeta već ima više od 37% tržišta, u Švajcarskoj gotovo 30%, dok u Nemačkoj i Švedskoj napredujemo od stabilnih deset odsto tržišta. Sada otvaramo vrata američkog tržišta, s velikim potencijalom koji ćemo znati da iskoristimo”, rekao je Smrekar.