12. IV 2021 | Na ovogodišnjem Izazovu 2021 održan je DNA panel pod nazivom ‘Akcija! Akcija! Samo 49,99!’.
Zašto je tržište u stalnom akcijskom modu i šta je tome doprinelo bilo je tema jednog od panela ovogodišnjeg, sedmog po redu regionalnog foruma komunikacionih lidera Izazov 2021 u organizaciji Marketing Mreže.
Panel pod nazivom ‘Akcija! Akcija! Samo 49,99!’ uspešno je moderirao Dejan Ranđić, generalni direktor agencije za integrisane marketinške komunikacije DNA Communications, a zajedno sa učesnicima panela pokušao je da da odgovore na pitanja da li ovaj pristup brendova dovodi do nelojalnosti potrošača, kao i da li je sales-oriented target marketing rešenje problema.
Učesnici panela bili su i Ivana Ivačković, marketing menadžer Mlekare Šabac; Nikola Kostoski, direktor strategije i digitala i član upravnog odbora kompanije Delhaize Serbia, kao i Saša Ćirić, menadžer marketinga i razvoja kompanije Neoplanta.
Panel je sjajno ocenjen od strane publike, a njegov edukativan i koristan sadržaj možete pogledati na OVOM linku.