20. SEMPL: REGIONALNA KONFERENCIJA O TRENDOVIMA U MARKETINGU, MEDIJIMA I KOMUNIKACIJAMA

1462018-sempl

18. VII 2018 | SEMPL, regionalna konferencija sa svetski priznatim stručnjacima iz sveta marketinga, medija i menadžmenta komunikacija, ove godine će se održati 29. i 30. novembra u Grand Hotelu Bernardin u Portorožu. Povodom 20. godišnjice SEMPL priprema još veći i širi međunarodni program koji će osim predavanja obuhvatiti i radionice, usmerene na sticanje praktičnog znanja. Ispod otkrivamo prve govornike…

 

Peter Hinssen

Hinsen (Hinssen) je harizmatični vizionar, kog još nismo imali priliku da čujemo u regionu. Redovno se pojavljuje kao gost na najvećim konferencijama i forumima tehnoloških velikana, kao što su Google, Microsoft i Apple. Njegova poslednja knjiga Dan posle sutra (The Day After Tomorrow) nalazi se na listama najboljih poslovnih knjiga u poslednjoj godini. Hinsen je izuzetan sagovornik za priloge na temu novih tehnologija koje će promeniti svet, promena koje će organizacije morati da usvoje ako budu želele da prežive u ekosistemima koji se tek razvijaju.

 

Simon Gosling

Sajmon Gosling je vodio projekat stvaranja doma budućnosti – 185 kvadratnih metara velike kuće koja predstavlja uzbudljiv izgled budućnosti u našim domovima. Gosling nastupa na najvažnijim kreativnim događajima, kao što su međunarodni festival kreativnosti Cannes Lions, takmičenje D&AD i TED. Gosling je kao voditelj mišljenja adekvatan sagovornik za priloge na teme o oblastima veštačke inteligencije, virtualne, obogaćene i mešovite stvarnosti i domova sa mogućnošću povezivanja.

 

David Brier

Dejvid je međunarodno prepoznati stručnjak za brendiranje kog internet portal Klout stavlja na treće mesto na svetu po ključnoj reči ‘brendiranje’. On je i dobitnik medaljona za ambasadora globalnog preduzetništva koji američko ministarstvo trgovine dodeljuje pojedincima koji savetuju preduzeća, preduzetnike i start-apove u oblasti upravljanja, marketinga, preduzetničkih inovacija i odličnosti u brendiranju. Predgovor uz njegovu poslednju knjigu napisao je investitor Dejmond Džon (Daymond John) iz američke preduzetničke rijaliti serije Shark Tank. Redovno se pojavljuje u publikacijama Adweek, Forbes, INC, Huffington Post, Entrepreneur, Thrive Global i The New York Times.

 

Emma Winchurch-Beale

Ema Vinčerč Bil je direktor međunarodne prodaje u američkom časopisu The Washington Post i predsednik World Media Groupa, strateškog saveza deset vodećih međunarodnih medijskih robnih marki. Ima dugogodišnje iskustvo i znanje iz oblasti međunarodnih medija. Odgovarajući sagovornik za priloge na temu lažnih novosti i novih medijskih formata oglasa koji će u budućnosti biti zanimljivi za potrošače i preduzeća.

 

Gilad de Vries

Gilad de Vri je viši potpredsednik za strategiju u Outbrainu, gde je odgovoran za korporativni razvoj i produktna rešenja. Ima više od 25 godina iskustva u oblasti digitalnih medija i tehnologije. Odgovarajući sagovornik za priloge na temu o sadržinskom marketingu i trendovima konzumacije sadržaja.

 

Wes Schaeffer

Poznatiji pod opisom ‘prodajni šaptač’ je strastveno praktični preduzetnik, prodajni trener, tekstopisac i govornik koji veruje da je marketing samo prodaja na papiru. Pomogao je da čak 2.400 vodećih govornika, autora, trenera i prodavaca u svetu dostigne skoro magični rast izvođenjem ponovljivih, prenosivih i dokazano efikasnih procesa.